pátek 18. července 2014

#Aww ,novy mobil, jeees

Jsem šťastná natolik, natolik, no prostě natolik kolik to jen jde. Dostala jsem to co si už přeju hodně dlouho a to poprvé za život mobil s wifinou a androidem, takže okejj. - šťastný to já člověk! Jsem strašně rada že mam novy mobil a k tomu moje oblibena bloggerka a grafička mi udělala desing, takže bomba.


Mám uplně top náladu, jsem strašně rada! Uvažovala jsem o článku například 'co je v mém mobilu.' ale to bych asi rovnou natočila, jelikož popisovat všechno co tam je a tak, no to by trvalo asi dost dlouho. Dostala jsem ho včera ale nebyl čas psát článek jelikož jsem byla furt na tom mobile:-D 


↑ Nějak takhle, takhle momentálne vypadám! Tančím radosti! Právě si stahuju, až na druhý den teprve písničky:-D no ale ještě jsem vám ani nenapsala co mám za mobil, takže okk - mám 'samsung galaxy fame' uplne ten samy co mamka, ale ja ho chtěla dřiv, ani mi to moc nevadi jelikož si obě s mamkou budem kupovat obaly a mame uplne jinak ten mobil, udělany? ne, to zni divne. - prostě asi ano udělany, obe to mame jinak:)

Myslím si ,že mi určitě někdo kdekoliv napíše že například jsem rozmazlena a že mi rodiče kupujou, ale lidi, než to napíšete takže asi takhle ~ muj minuly mobil, ktery jsem mela asi 3-4 roky ,rozbil se mi a starala jsem se o neho i když to byla totalni šunka, a koupila jsem si ho sama! sama, za prachy co jsem si našetřila, tento ,neřešte to prostě, už jsem se sice rozepsala, ale neřešte to, protože ja novy mobil potřebovala:) takže, na vas ↓


Dnešní článek, nebyl asi ani k zamyšlení a jako ostatní ale, já se prostě s vama musela podělit co se mi stalo! Mám vas rada. A jdu pokračovat v písničkach (btw, poradte mi prosim nejake dobre pisničky)

5 komentářů:

  1. Aj ja som sa potešila svojmu mobilu s wifi. Po tom som zistila že je to pomerne shit , so slabým foťákom :D tvoja obľubená blogerka ti spravila pekný desing :))
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam ho asi pomalu mesic, a zatim je ok až nato že hned prvni den jsem si postahovala same blbosti, takže zasekany:D:D a jo, je pekny až moc:-))

      Vymazat
  2. Připadala jsem si úplně stejně.. Věř mi. :D

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ty animace jsou nejlepší :DD
    a jsem ráda, že máš radost :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, neměla bys zájem přidat se do nového projektu? pro více info klikni na blog ;) allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat