pondělí 21. července 2014

pure heroine^^

Včera jsem byla poprvé u vody za tohle léto, jak jsem říkala, přišli jsme a já hned letěla do vody! Jakoo, co říct. - bylo to super, ale jak my máme v F-M u řeky na stavidle vlastně to stavidlo (:D:D) tak jak jsem lezla po kamenech nahoru abych si mohla skočit, tak mám modřinu na loktu a dost to bolí, potom levou nohu celou odřenou, na pravé taky modřinu a břicho též odřené! Ale jinak bylo božsky! :D:D


Od pátku žádny, ale žadny článek! Celkem mě to mrzí, baví me psát články ale já se dostala od pátku na počítač až teď, předělávame byt a ja nemela vubec čas si sednout k počítači a něco napsat, je mi to líto ale.. Měla jsem tolik napadu co bych mohla napsat,ale jak to říct? Všechno je pryč, už nic nemám v hlave krom mozku který mi v létě ani moc neslouží.

Kámoška mi před chvíli napsala, jestli jdu zase..achjo, jít nebo zůstat doma? 'Všechno me bolí'. Zůstanu doma, budu se 'dusit' tym teplem, půjdu tak to asi nedopadne moc dobře! (:D:D) Okejj,okejjj..v klidu Nelo, jen v klidu.


↑ Aww, jak ja miluju ty fotky a gify v tych článkach! Dobree, končím a rozhoduju se jestli jit nebo ne, sakraa, ale asi ne, ale jo? Ježiši, ty vole a jsem v p*deli. Málem jsem zapoměla, 700? dekuju moc, jste skvěli a ty komentáře,mam vas radaaa♥.

7 komentářů:

  1. Máš úžasný články! :) PS: jinak Pure heroine <3 miluju Lorde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc,
      popravde ani jsem nevedela že je to od Lorde, ted už to vim:D:D

      Vymazat
  2. Vůbec se neomlouvej za to, že nepřidáváš. Blog není povinnost, ale zábava :)
    Jžš chudáčku snad tě to brzy přestane bolet ;)
    Gratuluji k náštěvnosti. Tvůj blog si jí zaslouží :))

    Teez/world-teez.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vim, že to je jenom zabava ale, prostě..někdy mam pocit, že někdo na muj blog přestane chodit z duvodu, že nepřidavam tak často ale, na druhou stranu každy den članek, podle me mi za chvili dojdou napady.
      Nepsala jsem to tu proto aby jste mě litovali, jen jsem se svama chtěla podelit o to, jaky jsem debil,ale boli me hodne ten loket, i tak dekuju.
      A to dekuju ještě vice, nic vic me nepotěši než pochvala na blog.

      Vymazat
  3. Máš fakt super články!:))
    A rozhodně blog neber jako povinnost na článcích je to pak poznat :))
    http://katienajmannova.blogspot.cz/ - vzájemné sledování?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc^^
      Blog neberu jako povinnost,ale bojim se že když nepřidam dlouho a vubec se neozvu, blog bude mit čím dal tím více menší návštevnost,a to nechci. Ale dekujuu:-)

      Vymazat