sobota 12. července 2014

Summer.

Strašně se nudím, achjoo. Prázdniny - zachvili pomalu měsíc prázdnin (nevim, jak jinak to říct) v prdeli a já nebyla ani jednou u vody. Neni teplo jit napřiklad aspoň k té řece, nejde mi tu o opalováni ale jde tu o to, abych mohla plavat, čachtat se ve vodě a užívat si prázdniny u vody. - prostě to nejde, je zima a to mě štve. Léto je něco nádherného, neříkam to jen tak ,myslím to vážně - když se zamyslíte, ta čistá voda u moře, osvěžujici nápoje, bazény, flowers - no není to nádherá?


↑ Tohleto, no není to krásne? Ježiš, jak já závidim těm lidem, co se právě kdekoliv koupou kde je teplo, hlavně u moře. Na létě mám nejradši vodu, vážně vodu jelikož je vám strašné teplo a co jiného udělat než skočit do moře,do bazénu kdekoliv kde to jde, osvěžujicí pocit.

Za tu dobu co žiju a že to není dlouho jsem byla jednou u moře a popravdě jsem ráda že aspoň jednou, protože někteří se k moři nepodívají ani jendou.

Ale,nebudu si stěžovat, jelikož vypadám jak nějaká blbka co chce všechno a když to nemá, je naštvaná. - já taková nejsem. Chudáci děti v Africe a já tu píšu jak se mám špatně. No jo.

Chtěla jsem pokračovat v článku a psát něco jiného, než o létě jelikož, jsem článek pojmenovala 'Summer' tak už článek radši skončím, než abych se rozepisovala o dalších 'hloupostech'.
Čtěte, komentujte a ráda oplatím.

3 komentáře:

  1. Tento článek i jako ten předchozí je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek:) Myslím, že takové prázdniny potřebuje každy:D
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně napsáno... http://kubasmejkal6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat