sobota 12. července 2014

night~relax

Jak začít? Takžeee, čaute. Dneska jsem vám už psala jeden článek ale, nudím se tak píšu další. Je osm (20,00) hodin, já sedím na počítači,nudím se a pišu článek. Okayyy, spím u babi od středy do neděle, takže ještě dneska a zitra jdu domu. - odpoledne jsem byla teda doma a proč spím u babi? přestavujeme byt, vlastnee, koupili jsme novy nabytek (zatim do obyvaku) a tak jsem dneska rodičum trochu pomáhala, obyvaci stěnu jsme skládali ,manželskou postel (sranda a těžkee, okii) stul, no proste fuška, pro me ani ne ale hlavne pro rodiče (y). Nakonec, super jen je to o zvyku jelikož se v tom obyvaku necitim, si na to nemůžu nějak zvyknout :-D 

 ↑ Takhle, takhle si představuju relax a ne u počítače, móžna ještě, kdyby v ruce mela knížku a byla ve vode, to by bylo okk! Jak si užívam relax teda ja? Počítač, čaj, hudba..

Právě se divam na nějaky film, vypada vtipně ale neznam snad film ve kterym by nebyl někdo šikanovany, děs. Nesnáším šikanu, zatim jsem to teda nezažila a snad taky nezažiju. Být oběti nějakych ubohych idiotu, v celku 'omggggg'.

Miluju obrazky, miluju gify. Jak vždycky přidám do nějakého článku obrázek nebo gif, ten článek vypadá uplně jinak a lépe se čte, teda myslim si to ja, mam to tak.

↑ Voda, aww^_^
Ráj, prostě ráj. Je to v celku divne, že já za ráj považuju zrovna vodu, pro někoho divne ale pro mě, proste raaaaj♥.


5 komentářů:

  1. Pekný článok... :) Ako vidím, začínaš, takže držím palce s blogom :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásný články :) hodně štěstí s blogem, držím palečky

    http://livycrazydiary.blogspot.cz/ - koukni na můj blog a přidej svůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dobré oko na fotky, a to nejen v tomto článku. Jsou hezké a velmi dobré. Snad jich příště přidáš více.. :)

    freecoolina.cz :)

    OdpovědětVymazat