úterý 15. července 2014

Winter? NO! Summer? YES!

Sedím, a píšu článek. Je 10,00 hodin já se strašně nudím a uvažuju o tom že jak dopíšu článek půjdu se dívat na nějaký film. Minulý týden ,nefungovala elektřina nešla televize, babi neměla čas hrát karty protože vařila no prostě neměla čas a já měla v počítači stažený film, vánoční pohádku 'Grinch' a v létě jsem si udělala při bouřce vánoční, vánoční hmm jak se to jenom říka? nevím, atfosméra? - asi jo. Bylo to super až nato že jsem v 'zimě' umírala teplem.





↑ Jedna z nejlepších pohádek a ne jenom vánočních. Je to vážně i vtipné, takže pokuď nebudete mít co na práci a Grinche jste ještě neviděli (což už asi jo, ale i ..) tak se určitě podívejte protože se nasmějete, teda já se zasmála. Ooo, dělám reklamu! (:D:D)


Chci vám poděkovat za už 300 zhlédnutí blogu, podleme je to velké číslo♥. Takžee děkuju moc.
↑ Nějak tak se budu cítit jak budu mít 1,000 jestli se to teda někdy vůbec stane.

Uvažuju, na jaký film se budu dívat, nejradši bych se podívala na nějaký horor. Zatahnu žaluzie a je tma. Jenomže, dívat se sama na horor a zrovna já? To asi není moc dobrý nápad. Ale nikdy, nikdy se nebudu dívat na nějaký strašidelný horor sama, to nemám ráda i když se dívam třeba s kámoškama. Miluju horory, kde se zabíji takovým způsobem že je všude červená ,obrazovka plná střev, prostě tohle je podle mě uplně bomba. Móžna vám to příjde nechutné a chce se vám zvracet, ale já radši budu (musím to říct hnusně) grcat, než abych se večer budila a byla schovana pod dekou, už teď to dělám a nemůžu pomalu dýchat! (:D:D) 
Chci voduuu, chci plavat! Proč je sakra taková zima? Až bude teplo, všechno s*ru a utíkam  k řece ani se nesvleču a skáču do vody, bude mi všechno jedno jestli tam zrovna plavou ty malé rybičky, to je jedno i když se jich bojím. Už se normálně vidím jak tam skáču. Hohoho.





11 komentářů:

  1. Grinch je nejlepší! Miluju to, úplně ta scéna oo aa mm.. nikam nejdu! :DD Jinak krváky ani nepovažuju za horory, prostě je to akorát moc nechutný, když se chceš pořádně bát, musí to být psychický a duchové atd :D tak se radši sama koukni na nějakej pořádnej krvák :D třeba hory mají oči, fuj, to je fakt moc :D nebo se koukni na tísňovou linku, to není ani tak moc horor ale je to fakt hustý, strašně napínavý a dobrý prostě! :D nebo očista :D nechám toho, já viděla asi už úplně všechny filmy :D jinak ikonky určitě použij, proto jsou na blogu )) Jasná, zdroj někam hoď, no stress ;D Tyna* z http://graphica.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky nepovažuju za horory, ale je to v te kategorii tak jsem to už tak psala,děkuju za ty filmy co jsi mi napsala, uričtě se kouknu :-):D

      Vymazat
    2. nemáš zač))) klidně poradím i víc příště, jestli budeš chtít ;D

      Vymazat
  2. taky miluju horory a taky se pořád čumím na filmy.
    joo a supr čupr název blogu, hhh ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentalne, co jsem tyden u babi, jsem posledni 3 tři videla už asi 10 filmu, nuda v lete,ale totalni:D dekuju

      Vymazat
  3. Ok udělám ti design )) Pokud budeš aktivní, což si myslím že jo. Beru tvou objednávku.

    OdpovědětVymazat
  4. grinch je nejlepší!!! nikdy ho o vánocích nevynechám :D
    a koukni se na insidious, teda nic strašnýho, ale atmosféra krásná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nejlepši, ja si v lete poste musela udelat vanočni atmošku:D

      Vymazat
  5. Já jsem se po dlouhé době odhodlala k nějakému hororu (na tohle jsem sračka a většinou se jim vyhýbám:D) a stáhla jsem si Očistu, tak jsem na to zvědavá..
    Ale Grinche jako pohádku ráda nemám, ať už je léto, nebo vánoce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja se toho jako mala bala, a všimla jsem si že vice lidi se grinche boji,ale je top:D:D

      Vymazat
  6. Gratuluji ke 300 zhlédnutím i když už jich máš 500! :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat