neděle 13. července 2014

I'm the Queen // my fantasy

Název pro dnešní článek byl v celku těžký vymyslet, jelikož ani nevim o čem dneska budu psát ale, plánuju vám sem na blog vyfotit letní outfity, jelikož se hodně zajímám i o módu, myslim si že by nebylo špatné sem i něco z té módy psát. Takže ,co plánuju za články?
  • Summer outfits
  • ASK Nela (otázky z asku)
 Wauu, je toho vážně moc. 
Podělím se s váma, co se mi poslední dny stalo na socialních síti. Takže, začnu facebookovou page kterou mam jako adminovskou . Stránku jsem myslím založila nějak 10.7. nebo 11.7. a včera jsem dosáhla 1,000 lajk, což jsem moc rada,hee. Potom jsem si založila nový twitter ,stary? hm - na stary se nemužu nějak dostat přitom heslo mam skoro všude stejné, ale okk založila jsem si novy, mam tam už přes 200 follow (twitter) a super, followly mě Lisa a Amy z Cimorelli, supeeer.


↑ Takhle nějak vypadám asi teďkom, píšu a dost mě to baví. Co na tom že mě to baví přitom nevím co psát, ale dobre no. Mám chuť na ledovou tříšť. He, napsala jsem že mám chuť na tříšť a babička se mě ptá jestli nechci zajít na zmrzku. 


↑ Úžasný gif. A ne, neříkam to proto že je tam to starbucks (snad jsem to napsala správně.) Podle me to stojí hodně peněz a já vůbec nejsem odvážna to skusit jelikož se bojím že to skusím ,nebudu to pít a tolik penež v p*deli. Nikdy jsem taky neskusila Bubble Tea a ani Tapi Tea nějak mě to ani neláka to skusit. Miluju gify, oživi to například nějaký článek když to do ňho přidáte, bomba.


↑ Spongebob, s bráchom tu pohádku milujeme, furt se na to dívame. Maminka naše říka že je to vymetávač mozku, okejj. Proč jsem tu dala ten gif? Snad si tento článek někdo přečte, někdy mám strach že píšu články a přitom nikdo si to nepřečte, v celku mě to mrzi. Dobry,dobry - ten gif jsem tu dala, protože je tam to 'bla,bla'. - a myslím že článek už je i dlouhy,takže končím. Zachvíli jdem s bráchou už domu a na počítač se asi ani moc nedostanu takže nevim jak to bude s články. Zajímalo by mě, jestli se vám mé články líbi takže by mě potěšilo kdyby jste mi napsali komentáře, jestli vás me články bavi, děkuju moc. Nela♥~

8 komentářů:

  1. Já tvoje články čtu ráda ;) Nepřestávej psát,to je rozkaz!!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný link blogu! :D To si určitě zapamatuji :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla ze starsbuck kafe jednou a je úžasné :3

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné články píšeš :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. Těmi outfity myslíš, svoje ? :) nebo co najdeš na netu? :)
    Jak to děláš, že máš tolik lajků a follow?? :o Jéé Lisa :3
    Miluji kafe! :D Starbucks má dobré a drahé kafe, ale určitě to stojí za to, si ho tam alespoň jednou zkusit :)))
    ( beautiful-sound.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Například OOTD:-) Na netu, mě to přijde divne možna bych se mohla inspirovat ja a oblect se podobne,takhle ok
      Fakt nevim, jde mi to samo:-D jsem ale rada
      Ja miluju takyy kafe, ale furt nevim jestli to vysouším

      Vymazat