pondělí 22. září 2014

அதை

Je to děs, ale v celku jsem zapoměla jak psát články.
V posledni dobe, jsem nic nepřidala, bylo leto ja se nudila, ale blog? Ten mi nic neřikal.
Napíšu něco, ale muj druhy hlas mi zase řikal ne, běž ven. Poslechla jsem ten druhy a to tak bylo furt, bylo léto, teď je škola a me tohle,tohle všechno chybelo. Vy, blog, 'grafika', a i moje články, to psani hlavne. Momentálne je 22,9,2014 - 19:23 // tma jak v pytli, podzim začína a tak když po dlouhe dobe jsem na blogu, nemohla jsem tu nechat letni layout, letni barvy članku, nadpisu no vzdyt to znate, takže oranžova. Proč zrovna tahle barva? podzim, listí, halloween, dýne <- tohle vsechno mi připomina oranžovou barvu.


Možna aby se to lepe četlo, jsem tu mohla dat fotku kočky ktera si hraje s listim, ale tančiči pizze jsou taky fajn. Nikdy me nejak nebraly ty drahe obchody i když s pěknymi oblečeni, ale teď jsem nejak zažrana do 'chanel'. Jako vubec nevim proč, ale asi že i ten obchod je vzhledove skvely? Nevim no, ale je to možne. Musim se vam pochlubit, je zaři a ja už mam napočitanych asi 30hodin že jsem nebyla ve skole, jako me přijde že v ti škole jsem furt, a už me sakra zase začinat bolet hlava, jsem nemocna tak ja jsi jdu lehnout do postele, s filmem ,čajem. A snad brzy u dalšiho članku! :d

2 komentáře:

  1. Ahoj, máš hezký blog. Akorát z toho názvu jsem si myslela, že bude o jídle :D Zvu Tě tedy ke mě https://www.facebook.com/cookingwithsusa :-) Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj máš veľmi pekný blog! Chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat