středa 23. července 2014

HAPPY B-DAY SELENA!

Happy B-day Selena Marie Gomez! Včera, ano včera měla Selena narozeniny, proč tenhle článek píšu a ještě k tomu o den později? Takže asi tak, jsem Selenators už asi 6-7 let a píšu to dneska protože jsem včera Selenu spamovala na instagramu, takže proto píšu dneska a ještě jednou HAPPY B-DAY! ♥ ily my queen


↑ No není skvělá? Jej, Kouzelníci..muj nejoblibenejší serial a Selena, nejoblibenější herečka♥. Okejj, nemam v planu že by tento článek byl celý o Seleně protože ona si to stejnak nepřečte takže bych zbytečne psala debiloviny, takžee pokračujuu.

Najela jsem před chvilkou na facebooku na nějakou stranku,lol..stranka se jmenuje 'normalni kluci' a jako profilovku maj fotku kde se foti v zrcadle s podprsenkou, takže oka,normalni kluci. Dnešni mladež fakt nechapu, samy retard tohlee.

Dalši jak to říct, je to odstavec? Asi jo, nebo ne? To je jedno. Hodně lidi chváli knížky Hvězdy nám nepřály, Hledání Ajjašky (jak se to píše..) a ja sakra, prostě nevim, proč zrovna tyhle knižky jsou nějak zvlašť vyjmečne, viděla jsem ukázku na film Hvězdy nám nepřály, wau, film vypadal božsky, jen ve 2minutove upoutavce na film, jsem nikdy nebrečela tak jak u nejake jine upoutavky, ale když si tak říkam pokuď film bude to co knížka, tak asi bude važně skvela ale i tak, přijde mi že hodně lidi čteni nějak ani nezajima ale že to například pochválila, nebo koupila si ty knížky youtuberka, Teri Hodanova, ano myslim Blitzen hned je z toho každy paf.

To není normalni, něco me totalne poštípalo a ja nevim co, mam rožkrabane cele nohy,fuu. Zachvili přijde sestřenka a ja v novem mobilu nemam žadnou ale žadnou naši fotku, včera jsme se viděli ale ja kurnik šopa, co se mohlo stat že? vybity mobil-.-! takžee, oka..jdu babičce pro brambory (:D:D) a zachvili selfie with my cousin. Mějte se a smějte se, aww,to je tak sladke, smějte se!

15 komentářů:

  1. O hvězdy nám nepřály si myslím to samé, ono na knížku í na film se chystám, vypadá to naprosto skvěle, přesně co mám ráda, ale nechápu, co kolem toho lidi tak vyvádí, takových filmu tu bylo.. Ano hrozně se těším a u upoutávky jsem taky brečela jak malé děcko, ale no nevím.. nechám se překvapit:) Hezký článek:))

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tež to prostě nechapu, ale nechme to tak:-D
      Dekuji moc^

      Vymazat
  2. uu, chci vidět selfie! :D
    a ty hvězdy nám nepřály.. se na to snad fakt budu muset podívat, ale číst mě to nikdo nedonutí! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hviezdy nám nepriali je skvelý film síce som ho videla len v angličtine ale uplne nadherny :3
    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle upoutavky,vypada skvele, ale ted me dost stve že nevim kde ho najit.

      Vymazat
  4. Máš veľmi pekný blog, aj tie články. Fotky sú neskutočné, tie čo sa aj hýbu. :D :D :D strasne som sa smiala na nich :D :D
    http://mszuzicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. super blog. A z toho tvého desingu obě umíráme! klobouk dolů.
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc a bohužel desing jsem nejak odstranila a to me dost stve, a byl vyborny.

      Vymazat
  6. Hvězdy nám nepřáli jsem sice četla jen knihu, ale musím říct, že je to fakt strašně krásně napsaný :3 Už bych chtěla vidět i film, protože věřím, že i ten bude fakt dokonalej :)

    Teez / world-teez.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minule jsem byla v albertu a tu knižku tam meli o trochu drahši než v knihkuectvi a řikam to mamce, a ono to vypadalo že bych ji mohla i mit ale mamka řekla že to bude nejspiš smutne a že pak se na me nebude divat, jak vypadam:-DD takže, čekam na vanoce,možna se dočkam a na film, ten bych rada videla,

      Vymazat
  7. Bezva článek :)
    Byla jsem jednou blogerkou nominována na tzv. Liebster Award a v rámci tohoto "tagu" bych chtěla nominovat i tebe, více info zde - http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/07/tag-liebster-award-cz.html doufám, že se zúčastníš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost me potěšilo, že me nekdo nominoval, moc ti dekuju

      Vymazat
  8. Selena je boží, miluju ji :)

    (www.hell-is-empty.blog.cz)

    OdpovědětVymazat